R10.NET Uygulamaları
Kullanıcılar
Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..

    POCO C50 Çıkış Tarihi Açıklandı!

    POCO C50 çıkış tarihi duyuruldu. Henüz resmî kaynak olmasa da popüler bir haber sitesi resmî çıkış tarihini paylaşmış oldu.

    Mucosoft
    Mucosoft R10 Editörü
    31.12.2022 21:57 1251 3 dk okuma süresi
    POCO C50 Çıkış Tarihi Açıklandı!
    Son Düzenleme:

    Xiaomi’ye ait olan POCO, son zamanlarda kendisini daha çok gösteren bir model. Geliştirilen telefon modelleri ile bilinen seri, yakın zamanda C40 ürünü ile görülmüştü. Tanıtılan bu ürün, büyük bir başarıya ulaşmıştı. Sırada POCO C50’yi geliştiren marka, yeni ürünü yakın zamanda tanıtabilir.

    POCO C50 çıkış tarihi duyuruldu!

    Bir haber kaynağına göre POCO C50, 3 Ocak 2023’de tanıtılacak. Tanıtılacak olan ürünün Resmi A1 modeline benzeyeceği açıklanıyor. Yani Redmi A1 ile POCO C50 birbirine benzeyebilir.

    Aslına bakarsak Xiaomi, daha öncesinde POCO C50 ile ilgili bir paylaşım yapmıştı. Bu paylaşımda akıllı telefonun yakında tanıtılacağı belirtiliyordu. Bunun dışında farklı bilgilere yer verilmemişti. Özetle 2023 yılının başında akıllı telefon modeli POCO C50 ürününün tanıtılması bekleniyor.

    POCO C50 teknik özellikleri

    POCO C50 çıkış tarihi dışında teknik özellikleri ile de insanlar tarafından araştırılıyor. Bu modelin sunduğu pek çok özellik bizlerle buluşmakta. Öncelikle ekran özelliklerine değinmiş olalım. Ürünün 6,52 inç ekrana sahip olacağı iddia ediliyor. Ayrıca 1600 x 720 piksel çözünürlüğe sahip LCD panelin kullanacağı söyleniyor. Yani ekran HD+ olarak satışa sunulacak. Ekran hakkında bu bilgilerin dışında ek bilgilere yer verilmemiş durumda.

    Diğer özellik olarak işlemciye baktığımızda ise müşterileri MediaTek Helio A22 el sallıyor. Bu işlemci, 12 nm mimariyle öne çıkıyor. Yani işlemci transistörlerinin boyutları 12 nm olarak yer almakta. Günümüzde 4 nm işlemci mimarilerinin bulunduğu biliniyor. Zaten ürün, düşük bütçe arayanlar için geliştirildiğinden dolayı bu sorun teşkil etmez. İşlemci, 2 GHz ARM Cortex-A53 çekirdeklerine de sahip olacak. Grafik tarafında ise PowerVR GE8320 GPU yer aldığı açıklanan bir diğer bilgi.

    Siz değerli okurlarımız için POCO C50 çıkış tarihi dışında kamera detaylarına değinelim. Ürünün kamerasına baktığımızda çok yüksek özelliklere sahip olmayan bir kamera yer almakta. Firma, arka kamera için 8 MP’e yer veriyor. 8 MP kameraya ek olarak 2 MP derinlik sensörü bulunuyor. Ön kamerada ise 5 MP dikkat çekiyor. Özetle ürünün kamerası giriş düzeyinde bir akıllı telefona göre tasarlanmış.

    Kamera özelliklerinin yanı sıra incelenmesi gereken bir diğer şey akıllı telefonun bataryası. Batarya kapasitesini değerlendirirsek kapasitenin yeterli düzeyde tutulduğu tespit edilmekte. Xiaomi, POCO C50 için 5.000 mAh kapasite ile beraber pazarda bulunabilir. Buna ek olarak akıllı telefon ürününün 10 watt şarja sahip olması beklenmekte. Şarj türü ise kablolu olarak gelebilir.

    Söylentiler arasında bulunan bir diğer bilgi ise RAM ve depolama alanı olmakta. Ürünün 2 ve 3 GB RAM seçeneklerine sahip olacağı belirtiliyor. Depolama alanının ise 32 GB olacağı ifade edilmekte. Eğer ürünün beklenen genel bilgilerini öğrenmek isterseniz aşağıdaki tabloyu inceleyebilirsiniz.

    Ekran6,52 inç 1600 x 720 piksel LCD panel
    İşlemciMediaTek Helio A22
    Çekirdek2 GHz ARM Cortex-A53
    İşletim sistemiAndroid 13
    Bellek2 ve 3 GB RAM, 32 GB depolama alanı
    Kamera8 MP + 2 MP arka, 5 MP ön kamera
    Batarya5.000 mAh kapasite, 10 watt kablolu şarj
    İçeriği Puanla
    Yorumlar

    Yorumunuz minimum 10 karakter olmalıdır.

    İlgili İçerikler:

    Intel Core i9-14900KS Geliyor: Özellikleri ve Çıkış Tarihi Belli Oldu!

    Intel Core i9-14900KS, çığır açan özellikleri ve yakın çıkış tarihiyle teknoloji dünyasını heyecanlandırıyor.

    Oppo Watch X'in Çıkış Tarihi Açıklandı: İşte Detaylar!

    Oppo Watch X, 29 Şubat'ta geliyor. 1,43 inç OLED ekran, Snapdragon W5 Gen 1 çip, 4G LTE, 10W şarj desteği ile dikkat çekiyor.

    PlayStation Portal Türkiye’de: Fiyatı ve Çıkış Tarihi Belli Oldu!

    Sony Türkiye garantisi altında ve Bilkom güvencesiyle piyasaya sürülecek olan PS Portal'ın Türkiye'deki satış fiyatı ve lansman tarihi duyuruldu.

    Apple Vision Pro 2’nin Çıkış Tarihi Gecikecek: İşte Nedeni!

    Apple Vision Pro 2'nin çıkışı için en az 18 ay beklenmesi gerektiği belirtiliyor. Aynı zamanda yeni modelde ele alınması gereken birçok sorun bulunuyor.

    POCO C50 Çıkış Tarihi Açıklandı!

    Size daha iyi hizmet sunabilmek
    için çerezleri kullanıyoruz.

    Çerez Politikası Kabul Et