R10.NET Uygulamaları
Kullanıcılar
Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..

    PlayStation 5 Güncellemesi ile Discord Dönemi Başlıyor!

    PlayStation 5 güncellemesi ile harika yenilikler getiriyor. Özellikle Discord’un konsola entegre edilmesi büyük yankı uyandırdı.

    Mucosoft
    Mucosoft R10 Editörü
    09.03.2023 18:16 1814 2 dk okuma süresi
    PlayStation 5 Güncellemesi ile Discord Dönemi Başlıyor!
    Son Düzenleme:

    PlayStation 5, 2020 yılında çıkarıldı. Çıkarıldığı günden bu yana kendini geliştiriyor. Konsol, yeni güncellemelerle daha iyi özelliklerle sahip oluyor. Bir süre önce konsolun Discord ile entegrasyon desteğine sahip olacağı da açıklanıyordu. Birçok kullanıcı da bu özelliği bekliyordu. Hatta şu anda Xbox konsollarında da bu özellik mevcut. PlayStation 5 için de resmî olarak bu özellik sunulmaya başlandı.

    PlayStation 5 güncellemesi, birçok yeniliğe ev sahipliği yapıyor

    Yeni güncelleme ile beraber pek çok yenilik duyuruldu. Bunlardan birisi Discord entegrasyonu oldu. Discord, mobil uygulama üzerinden kullanılabiliyor. Yapılması gereken şey Discord’u telefondan başlatmak ve PlayStation 5’e aktarmak. Bu şekilde oyun oynarken sesli görüşme yapılabiliyor.

    Bu özellik için telefon ihtiyacının bulunması bazılarının tepkisine yol açıyor. Çünkü Xbox konsollarında güncel sürümlerde mobil uygulama ihtiyacı bulunmuyor. Gelecekte Sony’nin de böyle bir adım atması bekleniyor. Yani telefon ihtiyacı olmadan Discord görüşmesi yapmanın mümkün olacağına inanılıyor.

    Oyun konsolu, yeni bir paylaşım özelliğine de kavuştu. Buna göre konsol üzerinden diğer bir PS5 konsoluna veri aktarımı yapılabilecek. Verinin yanı sıra oyun aktarmak da mümkün hale gelecek. Bunun için Wi-Fi veya LAN bağlantısının kullanımı imkanlı hale gelecek. Bu sistemin sunduğu en büyük avantaj yüksek hızda veri aktarımı olacak. Çünkü yerel ağ kullanılacak.

    Oyun sayfası ile ilgili de bir güncelleme değerli oyuncuları karşılamakta. Buna göre oyuncular, oyun sayfasında daha çok bilgiye ulaşacak. Bu bilgilerden birisi kazanılan kupalar. Oyunlarda kazanılan kupalar, burada yer alacak. Bir diğer şey ise oyunların kaç saat oynandığı. Bu da bazı kullanıcıların merak ettiği bir detay. Ayrıca oyunların hangi arkadaşlarla oynandığı bilgisi de sunulacak. Bu değişikliğin sunduğu en büyük ayrıcalık tek sayfada birden fazla veriye ulaşma imkanı.

    Son PlayStation 5 güncellemesi ile beraber sesli komut özelliğinde de geliştirmeler yapıldı. Yeniliğe göre video kayıt etmek artık daha pratik. Oyuncular, “Hey PlayStation! Bunu kaydet.” dediklerinde ekran, kayıt edilmeye başlanıyor. Bunun yanı sıra “son 5 dakikayı kaydet” gibi komutlar da denenebiliyor. Bu komutların yanı sıra daha pek çok sesli komut eklendi. Bu özelliğin şu anda Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere’de aktif olduğunu duyuralım.

    VRR kullananlar için de bir yeniliğe yer veriliyor. VRR, değişken tazeleme hızı olarak adlandırılıyor. Amacı, yenileme hızının otomatik güncellenmesi. Bu durum, oyuna göre en uygun hale getiriliyor. Bu da ekran yırtılmalarının önlenmesi demek. Ayrıca daha kaliteli bir oyun keyfi anlamına geliyor. Bu özellik ile beraber artık 2K oyun keyfi sağlanabilecek.

    İçeriği Puanla
    Yorumlar

    Yorumunuz minimum 10 karakter olmalıdır.

    İlgili İçerikler:

    Yapay Zeka ile Oluşturulan İlk Kısa Film: İşte Fragmanı!

    Yapay zeka kullanılarak oluşturulan ilk kısa film fragmanı YouTube'da! Paris'te aşkı bulan iki gencin hikayesi, TCL şirketi tarafından sunuldu.

    WhatsApp'a Yeni Özellik Geliyor: Kişilere Not Eklenebilecek!

    WhatsApp, kişisel notlar ekleyerek iletişimi kolaylaştıran yeni bir özelliği test ediyor. Sohbetler artık daha düzenli ve özel olacak!

    Galaxy Watch 7 Resmileşti: Bluetooth Veri Tabanında Görüntülendi!

    Samsung Galaxy Watch 7, Bluetooth 5.3 desteği ve 32GB depolama kapasitesi ile temmuz ayında tanıtılacak. Yeni nesil akıllı saatte büyük yenilikler var!

    Android 15 Beta 1 Resmen Geldi: İşte Beklenen Özellikler!

    Android 15 Beta 1, büyük ekran uyumluluğu, geliştirilmiş erişilebilirlik ve artırılmış güvenlik özellikleriyle resmen geliyor.

    PlayStation 5 Güncellemesi ile Discord Dönemi Başlıyor!

    Size daha iyi hizmet sunabilmek
    için çerezleri kullanıyoruz.

    Çerez Politikası Kabul Et